Brallize

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Alice c: - 2 januari 2011 23:47

chacha bloggen ! xd

Nejmen...hej.


Just nu så sitter jag bara och slappar framför datorn...jag ska nog gå och göra något annat strax. ^^


Till kvällsmat åt jag pizza :D

Jag beställde en Capriciosa *stavning*, namnam. ^^

Vilken pizza är eran favorit ? Min är nog Capriciosa.

Jag åt inte upp hela, som vanligt... jag åt bara halva, men sen delade jag och pappa på den andra halvan till kvällsfika. ^^


Jaop, ni får gärna svara på röstningen om den bästa sidan här på min blogg. :D



Av Alice c: - 2 januari 2011 19:30

Av Alice c: - 2 januari 2011 15:53

Hejhej bloggen! :D

Jag fick ju en ny mobil i julklapp (som jag tror jag inte berättat för er men iaf..) och det gick inte att sms eller ringa på den.. "/ men idag så var pappa till Elgiganten för att fixa det.

Men han kom hem med 2 nya simkort till mig och min brorsa (min brorsa fick också en ny mobil och han kunde inte heller sms osv. ) så jag har nytt nummer.

Men jag ska nog få tillbaka mitt gamla nummer om en vecka. ^^


Och jag fick också 3000 fria sms imånaden i ett helt år, och typ skickat ca 70 sms idag. xd



Av Alice c: - 2 januari 2011 00:57

Hejhej bloggen. :DJust nu så sitter jag vid min, eller rättare sagt familjens ipad...jag älskar ipads! :)Dom är roliga att sitta vid. ^^Har du också en ipad? Eller har du provats nån annans ipad eller provat på t.ex elgiganten? :)Jag rekomenderar er att köpa en ipad... För er som inte vet vad en ipad är så är det en blandning mellan en iphone och en dator.Hmm...vad ska jag skriva om nu..? xdEsh jag ska nog sluta skriva med det hära inlägget. ;)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards