Brallize

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Alice c: - 1 januari 2011 17:02

Av Alice c: - 1 januari 2011 14:26

Hejhej bloggen :D

Jag tror det blir den här bloggen, men ska fråga några till ;)

Om jag väljer den här bloggen (som jag säkert kommer att göra...) så kommer det nog en ny header på måndag. :D Kulkul!

Vrf det kommer en ny header på måndag och inte idag är för att jag vet inte hur jag gör + jag har bilderna på mig hos mamma. ;)

Och mamma jobbar nu i helgen så det är pappa helg.


Jag ska fråga några till nu, och skriver ett inlägg om svaret om vilken blogg jag väljer sen. ;)


P.S sitter i bara pyamas...haha bra start på nytt år. ^^



Av Alice c: - 1 januari 2011 13:22

Gott nytt år alla! :D

Äntligen ett nytt år, har längtat som in i tusan. ;D

2010 var hemsk, har många förklaringar till det men tar inte upp det i bloggen.

Och nu är det ju 2011 och mitt nyårslöfte är "att göra 2011 till det bästa året i mitt liv! :D"
Jag hoppas jag lyckas!


Jag har ju 2 bloggar, den här och www.brallize.blogg.se så det är ju lite jobbigt. Ni måste hjälpa mig att bestämma vilken blogg jag ska ha!

Den här bloggen har ju en header, men den är rätt gammal och inte så fin.

Asså fin är den väll men inte bra bilder...jag vill ha en header på typ mig. :S


Om ni kikar in på www.brallize.blogg.se så får ni gärna läsa igenom den, har typ 3 inlägg bara, den är ny! och då får ni gärna kommentera det inägg som heter "Gott nytt år" och skriva vilken blogg ni tycker jag ska satsa på. :)


Hej då och gott nytt år! <3

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards