Brallize

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Alice c: - 9 juli 2010 14:41

Hej.

Det är så orättvist. min pappa har en Iphone. Medans jag har en mobil som jag fick gratis. Det går typ bara att ringa, skicka sms och ta kort. Men kameran på min mobil suger. Jag har haft den sen december 2008 *Jippi*  

Jag skulle få en bra mobil gratis pga vi skulle göra min mobil till hemtelefon och då får man en mobil gratis. Och vi i familjen skulle skaffa comvic kompis eller vad det var. Och ingen av dom mobilerna som jag kunde få gratis har inte den operatören. Alltså comvic kompis.

Så nu får jag ingen ny mobil bara för det.

Jo, om det kommer nått till sån där erbjudande. Kul (not!!!!).

 

Hej då nu ska jag fortsätta att ha en mobil som suger medas ni har era fina nya braiga tuch mobiler.

Av Alice c: - 9 juli 2010 14:31

Hejhej :)

Idag är det Power meet ;)

Jag ska ner till Lögarängen och kolla och sånt :)

Min ena hund ska med, Iza.

  

Iza är 7 veckor på bilden, har ingen bild på henne när hon är äldre på den här datorn.

 

Vi ska åka tåg dit, så det blir 3:dje gången hon åker tåg för hon följde med förra året. Och då åkte hon ju dit och tillbaka  

Jag hoppas inte Iza smuttsar ner min tröja, iår med  

 

Ska ni också ner till Lögarängen ikväll?

 

Hej då!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards