Brallize

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Alice c: - 2 juli 2010 17:38

Hejhej :)

Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar. Men jag har vart med kompisar + åkt ut med min ena kompis båt tisdag - torsdag. Så jag har inte haft en tanke på bloggen

 

Hon jag åkte ut med båten heter Frida ;)

Vi åkte ut till ridön med hennes familjs motor båt :)

Vi hade det jätte kul. Vi badade,  paddlade kanot, paddlade med surfing brädor x) m.m. 

Vi hade väldigt tur med vädret, fast inte den morgonen vi åkte hem :S

Jag frös ihjäl på morgonen när vi sov/vilade.

Jag hade tillochmed tjocktröja + pyamas byxor :S Fast jag frös ändå...Brrr....

 

Idag hämtade vi min brorsa för han ska sova hos oss inatt. Vi åkte till Elgiganten för han skulle köpa en X10 MINI PRO!! Är så avis. Jag måste vänta till i december för att få köpa en ny pga c*p abonnemanget.

Min mobil suger, ni som kollat på mobil, vet det.

 

Nu ska jag ta en dusch!

Hej då! 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards