Brallize

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Alice c: - 24 juni 2010 20:17

Hejhej :)

Nu är det dax för dagens youtube klipp :)

Dagens youtube klipp är Anna Bergendahl's - this is my life, musik videon :)

 

Hoppas ni gillar den♥

 

Hej då!

Av Alice c: - 24 juni 2010 15:16

Hejhej :)
Förlåt för att jag inte har skrivit sen igår nångång. Men det vart nått vajsing med lösenordet och så igår. Och då orkade jag inte fixa det. Så jag skulle fixa det idag. Men idag har jag inte haft tid för jag har stor städat huset med familjen. Så då hade jag inte tid för bloggandet 

Men nu har  jag äntligen städat klart så jag har tid att skriva nu.

 

Urk, städandet var väll bättre än andra gånger jag städat, men ändå inte för det är ju jätte varmt ute ;)

Det är 25+ :D

 

När jag skrivit klart det här inlägget så ska jag gå ut.

Och ni får se och höra dagens youtube klipp ikväll, för min brorsa ska ha datan så hinner inte klämma in ett till inlägg :(

 

Ha en bra dag<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards